Nemokamas pristatymas perkant nuo 39 Eur

1. BENDROSIOS NUOSTATOS

1.1. Šios pirkimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra skirtos suteikti informaciją apie pardavėją MB „Novili“, (toliau – Pardavėjas) bei skirtos išdėstyti internetinėje parduotuvėje www.novili.lt prekių (toliau – Prekė) pardavimo sąlygas Prekes įsigyjantiems asmenims (toliau – Pirkėjas).

2. PREKĖS, APMOKĖJIMAS

2.1. Pirkėjo gautų ir internetinėje parduotuvėje parduodamų Prekių, jų pakuočių atspalviai gali nežymiai skirtis. 

2.2. Prekių kainos nurodomos internetinėje parduotuvėje. Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra keisti Prekių kainas. Į Prekių kainą įskaitytas pridėtinės vertės mokestis (PVM). Į Prekės kainą neįskaitytas pristatymo mokestis, jeigu jis yra taikomas. 

2.3. Atsiskaityti už Prekes galima per Paysera, naudojantis bet kuriuo Lietuvos banku.

3. PREKIŲ PRISTATYMAS

3.1 Prekių pristatymas vykdomas į Omniva ir LP Express paštomatus bei kurjeriais.

3.2 Prekės pristatomos darbo dienomis, iki 5 d.d. nuo užsakymo patvirtinimo.

3.3 Pirkėjas supranta ir sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju pardavėjas įsipareigoja susisiekti su Pardavėju ir suderinti prekių pristatymo terminus.

3.4 Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti šiuos duomenis: tikslų pristatymo adresą (pristatymo adresas gali skirtis nuo Pirkėjo adreso); mobiliojo telefono numerį; kitas aplinkybes, kurios svarbios pristatymo įvykdymui (pvz.: koduotos durys, apsauga ir pan.).

3.5 Jei užsako bendras svoris daugiau nei 30 kg, kurjeris tik padės šią siuntą iškrauti iš automobilio, tačiau nepadės jos nunešti į pageidaujamą vietą.

4. PAŽEIDIMŲ NUSTATYMAS IR ĮFORMINIMAS

4.1 Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę.

4.2 Pastebėjus, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo-priėmimo dokumente, bei dalyvaujant Pardavėjui ar atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą.

4.3 Jeigu siunta yra netinkama naudojimui, Pirkėjas turi teisę grąžinti siuntą Pardavėjui vadovaujantis grąžinimo sąlygomis. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame perdavimo-priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės ir atsakomybė už siuntą pereina Pirkėjui.

4.4 Prekės dėl kurių išorinių pažeidimų pretenzijos yra pareikštos po krovinio priėmimo (dokumentų pasirašymo) atgal nepriimami, nekeičiami ir negrąžinami.

5. GRĄŽINIMO SĄLYGOS

5.1 Pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke.

5.2 Atitinkamai sumažinti prekės kainą.

5.3 Per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus.

5.4 Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių” nustatyta tvarka. Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.

5.5 Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, prekė turi būti pirkėjo nesugadinta (nepraradusi prekinės išvaizdos, nepažeistos etiketės ir kt.). Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė.

5.6 Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokia buvo Pirkėjo gauta.

5.7 Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

5.8 Grąžinant pažeistą prekę būtina pateikti pažeidimo aktą.

6. PARDAVĖJO IR PIRKĖJO PAREIGOS 

6.1. Pardavėjas įsipareigoja dėti pastangas sudarant sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis, gerbti Pirkėjo privatumą, Pirkėjo asmens duomenis tvarkyti tik šių Taisyklių, privatumo politikos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka, laikytis visų šiose Taisyklėse prisiimtų reikalavimų.
6.2. Pirkėjas įsipareigoja pirkimo formoje pateikti tik teisingus ir išsamius duomenis. Pasikeitus pirkimo formoje nurodytiems duomenims Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
6.3. Pirkėjas privalo sumokėti už užsisakytas Prekes ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.
6.4. Nepaisant pareigų, numatytų kituose Taisyklių punktuose, Pirkėjas įsipareigoja, prieš pradėdamas naudoti Prekę, apžiūrėti ją ir įsitikinti, kad gauta Prekė yra ta, kurią Pirkėjas užsakė.
6.5. Pirkėjas privalo laikytis kitų šiose Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.

7. ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS

7.1. Pardavėjas Pirkėjo asmens duomenis tvarko vadovaudamasis privatumo politika. Atsižvelgiant į tai, kad Privatumo politikoje nurodomos svarbios Taisyklių nuostatos, rekomenduojama, kad Pirkėjas atidžiai jas perskaitytų ir būtų įsitikinęs, kad visos privatumo politikos nuostatos jam yra suprantamos ir priimtinos.

Paieška: